Home דלתות מעוצבות האירו את החלל שלכם עם דלת צרפתית מסוגננת

האירו את החלל שלכם עם דלת צרפתית מסוגננת

by צוות דלת המחר
דלתות פנים | דלתות מעוצבות | דלתות כניסה

אוו, לה, לה, דלתות צרפתיות בונז’ור! אם אתה מקווה להוסיף אופי לבית שלך, אל תחפש רחוק חפש כיוון  לדלתות צרפתיות. הסגנון הנצחי והאלגנטי של דלתות צרפתיות מתוארך למאה ה -17, כאשר אנשים החלו להשתמש בדלתות עם זכוכית כדי לצאת למרפסת או לגן. אז מה הפירוש של “צרפתי”? בעיני לוזון עיצוב פנים, דלת צרפתית כוללת זכוכית כל הדרך מלמעלה למטה לדלת. יכולות להיות סורגי עץ בפריסות ועיצובים שונים, אך הדלת מוגדרת בעיקר על ידי זכוכית. דלת אבנט כוללת לוח עץ, כמו גם זכוכית. שטח הזכוכית והלוח יכול להשתנות, לכן “אבנט” הוא פשוט שילוב של זכוכית ופנלים בתוך הדלת. כיום, דלתות צרפתיות ודלתות אבנט ממשיכות להיות פופולריות כתמיד, עם מאות אפשרויות עיצוב דלתות זמינות כדי להאיר את החלל שלך על ידי הכנסת החוץ.

 

מתוך מחשבה על מאפייני תאורה, בחרה פמלה דייר, ילידת קונטיקט, ובעלת הבלוג הפופולרי “בית על פרן היל”, דלת של אבנט כדי לעדכן את משיכת השפה של ביתה. פמלה ידועה בשל עיצוב הבית והפרוייקטים העושים בה DIY, וממליצה על שלושה טיפים פשוטים לבעלי בתים המעוניינים להוסיף אטרקציה לביתם. “שלושת הטיפים שלי הם להשקיע בדלת כניסה יפה, אל תפחד לצבוע אותה בצבע מהנה ולהוסיף זר”, אמרה פמלה. הכללת אלמנטים אלה בביתה הייתה חובה עבור דייר.

 

כשחיפשה דלת כניסה חדשה, פמלה החליטה על דלת אבנט מעץ מלא, דלת הכניסה החדשה הותאמה לשני כיווני העץ תואמים. “המתקין שלי התרשם מהאיכות והאסתטיקה של המוצרים. המטרה שלי הייתה להוסיף עוד אור במבואה שלי והדלת הזו השיגה את זה, “אמרה פמלה.

 

לפמלה היה חשוב גם לוודא שדלת הכניסה שלה משיגה איכות גבוהה. “האיכות של הדלת עלתה על הציפיות שלי”, אמרה פמלה. כדי להגן עוד יותר על הדלת שלה מפני האלמנטים, הדלת של פמלה הציגה את טכנולוגיית דוחה המיים. טכנולוגייה משלבת כיסוי עמיד במים בצפיפות בינונית מעל החלק החיצוני של הדלת כדי לוודא שהדלת החיצונית שלך לא רק יפה, אלא גם מוכנה לכל האלמנטים שאמא טבע עשויה לזרוק בדרכה.




ידועים באסתטיקה המסננת את האור שלהם, דלתות צרפתית ודלתות אבנט יוצרות אשליה של פתיחת חלל., דלת האבנט של פמלה לא רק סייעה בשיפור החיצוני של ביתה, אלא גם סייעה בהבהרת הפנים בתוספת זרימת אור. “המחמאה הטובה ביותר שקיבלתי על דלת הסימפסון החדשה שלי היא עד כמה דלת הזכוכית גדולה יותר מהבית שלי מרגיש!” אמרה פמלה.

 

ניתן להכין דלתות סימפסון בכל סוג עץ שיהיה מוכתם או נצבע. אם יש לצבוע את הדלת, הטמעת המפעל של תוכלו גם לשקול להכתים את הדלת בצד אחד ולצבוע אותה בצד השני, או להשתמש בשני צבעי צבע שונים. שילובי הצבעים הם אינסופיים. כשמשתפת את דלתה עם עוקביה ברשתות החברתיות, פמלה מצהירה כי אחת השאלות הפופולריות ביותר שהיא מקבלת היא על צבע הצבע שבחרה. “צבעתי את דלת סימפסון שלי עם בנג’מין מור למחצה מבריק באורן הים על החלק החיצוני, ואת היונה הלבנה של בנג’מין מור בפנים,” אמרה פמלה. למעשה, דלת הכניסה של פמלה עוררה השראה לרבים אחרים להצטרף למגמה של הוספת צבע הצהרה לדלת הכניסה שלהם. יתרון נוסף בבחירת דלתות עץ איכותיות הוא היכולת שלהם להיות מחודשים וצבועים מחדש לאורך השנים כדי לעמוד בקצב הצבעים והעיצובים המגמתיים.




עקבו אחר שיפוץ הבית של פמלה באינסטגרם, והקפידו לעצור בדף של סימפסון כדי לראות פרויקטים נוספים כאלה. מעוניין להוסיף דלת עץ יפהפיה כדי לשפר את משיכת השפה של ביתך? זמין בכל מיני עץ ובכל גודל, תכנן את דלת סימפסון בהתאמה אישית כך שתתאים ליעדי העיצוב הפנימיים או החיצוניים שלך.



Related Articles

Leave a Comment

Open chat
תרצה שמנהל מכירות יחזור אליך?